budak jawe

By: acaii jawe

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  5  6  [7]  >  >>]    [Archive]
Monday, 26-Nov-2007 05:12 Email | Share | | Bookmark
Zaki Kadiron Kahwin

Ni gambar budak ofis aku kahwin..dengan perkahwinan dia maka aku menjadi org terakhir di Jabatan ICT yang lum kahwin lagi,muahahah...jgn salahkan aku sbb diaorg sume kahwin awal..umur dia baru 22 tahun...



Terrer tak aku edit dalam photoshop*perasan,hehe..Tunggu ar aku dapat kamera DSLR..ngan skill asas yang aku ada mesti aku bleh dapat gambar yg cantik lagi,ceewaahhh..


Monday, 26-Nov-2007 00:02 Email | Share | | Bookmark
First time buka akaun kat fotopages

Ini adalah percubaan pertama untuk upload ke dalam fotopages aku..gambar budak2 ofis aku main futsal ari tu.. Aku tak tau kat mesia ni ada tak budak yg edit gambar selain dari photoshop,hehe..sbb aku mmg guna benda alah ni je dari dulu..



Kitorang slalu main kat area Shah Alam..bergantung kepada mood..kekadang main kat Seksyen 18, Kat Kompleks PKNS dan yang paling biasa kat Seksyen 15 tu..skrangpun dah ada dua tempat kat area situ.. wokey, ini je untuk kali ni..wassalam..


[<<  <  1  2  3  4  5  6  [7]  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net