budak jawe

By: acaii jawe

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 26-Nov-2007 00:02 Email | Share | Bookmark
First time buka akaun kat fotopages

Ini adalah percubaan pertama untuk upload ke dalam fotopages aku..gambar budak2 ofis aku main futsal ari tu.. Aku tak tau kat mesia ni ada tak budak yg edit gambar selain dari photoshop,hehe..sbb aku mmg guna benda alah ni je dari dulu..



Kitorang slalu main kat area Shah Alam..bergantung kepada mood..kekadang main kat Seksyen 18, Kat Kompleks PKNS dan yang paling biasa kat Seksyen 15 tu..skrangpun dah ada dua tempat kat area situ.. wokey, ini je untuk kali ni..wassalam..


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net