budak jawe

By: acaii jawe

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 29-Oct-2008 05:22 Email | Share | Bookmark
Pantun Cinta..

Bismillahirrahmanirrahim..

Bila tengok cite P.Ramlee berbalas pantun(tah apa tajuknya) malam tadi tiba2 aku teringat masa sekolah rendah dulu kena masuk pertandingan pantun.ada sekali tu akibat dipaksa masuk, aku belasah je buat rhyme sampai 3 baris masa beli or jual pantun,hehe..aku memang tak reti betul nak cari irama yang sesuai ngan jawapan..perbendaharaan kata aku lemah,hihi..mmg respek betul orang yang pandai buat pantun ni..aku suka dengar orang berpantun kat cerita dulu2,serius..dan aku suka pantun nih,hehe..




Weekend lepas sepupu aku kahwin..aku bukan OP..kebetulan bawak kamera ngan 50mm aku tu..jadi cuma amik gambar dia skit2 je.. semoga lela dan suami berbahagia hingga ke akhir hayat dan cepat menimang anak,amin..tak boleh jadi ni!! sepupu2 aku semua dah kahwin,huhu..nampak aku macam tua sangat je,hahaha..


p/s: Nampaknya fotopages makin bengong..asyik kuar error je kalau nak bukak..tensen betul..nampaknya aku kena cari tempat lain nak upload gambar2 kalau masalah ni berterusan..kredit kat zayd untuk texture grunge tu..aku kena banyak belajar tentang amik gambo ni dari orang2 seperti dia,huhu..dia ada D300 ngan senapang gajah rege dekat RM8K,hahaha

wassalam.


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net