budak jawe

By: acaii jawe

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 24-Nov-2008 03:02 Email | Share | Bookmark
Kenduri Aqiqah Nur Amni Nabihah..:)

Bismillahirrahmanirrahim..

Aku tak tahu nak update ape kat sini..jadi aku masukkan jela gambar sekitar majlis aqiqah dan cukur jambul anak buah aku minggu lepas,hehe..seawal 7 pagi aku dah kena lapah kambing ngan abah ngan adik2 aku je..sampai petang aku berbau kambing walaupun dah mandi dan sental badan aku,muahahah..aku suka makan kambing, suka sangat,hehe..emm, aku bizi skit minggu ni jadi layanlah gambar2 ni skit..:







Anak buah aku ni memang aktif betul..baru dua bulan tapi mulutnya tak berenti2 mengomel je,hehe..kalaulah dah reti cakap sok, masaklah semua nak layan dia cakap,hehe..semoga dia jadi seorang anak yang solehah bila besar nanti,amin..apapun aku seronok tengok dia membesar..bilalah plak nak sampai giliran aku nih,wakakaka.. Btw, Sabtu lepas aku serahkan album kat client.. alhamdulillah dia puas hati ngan kerja pertama aku tu..memang ada beberapa perkara yang aku kena perbaiki lagi..biasalah kali pertama, lum ada pengalaman lagi,hehe.



Nota kaki : Terharu aku terima bayaran pertama dlm bidang photography ni,ceewaahh..buat aku semangat nak buat sungguh2 lagi..thanks dhia ye..

wassalam.


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net