budak jawe

By: acaii jawe

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 4-Dec-2008 00:25 Email | Share | Bookmark
Halil & Nana bakal dapat cahaya mata..:)

Bismillahirrahmanirrahim..

Salah satu berita gembira yang aku terima baru2 ni adalah member baik aku bakal mendapat cahaya mata pertamanya,ceewahh..nana dah confirm pregnant.. tahniah aku ucapkan kepada mereka berdua..walaupun sekarang aku jarang berhubung disebabkan kerja masing2 yang tak mengizinkan tapi ia tak menghalang untuk aku rasa gembira ngan berita tu..semoga bertambah rezeki mereka berdua,amin..

Oleh kerana aku taktau nak update apa kat sini aku nak taruk gambar2 diaorg kahwin dulu yang aku amik masa kat Ulu Dong, Raub Pahang..masa ni aku lum beli lens pape lagi..cuma guna 50mm 1.8 je sepanjang majlis..flashpun takde lagi..kali ni dengan sentuhan 'memori terindah' aku,ceeewaaahh..:













Bagi yang dulu pernah masuk FP aku ni mybe dah tengok semua gambar2 ni..memang sengaja aku masukkan balik.. takpelah kan bukannya kena bayarpun..lagipun ni kan fotopages aku,hahah...lagipun aku suka je gambar member2 aku kat sini banyak2 ok daa...

wassalam.



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net