budak jawe

By: acaii jawe

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 9-Dec-2008 03:13 Email | Share | Bookmark
Basikal Tua..

Bismillahirrahmanirrahim..

Aku saje nak tunjuk Basikal Tua yang ada kat umah aku ni..Usia basikal ni dah lebih 30 tahun tau..beli dulu tahun 70an masa aku belum lahir lagi..kekadang bila naik basikal ni teringat dulu2 masa aku kecik..masa belajar naik basikal camni..kena menyendeng ketepi sambil kayuh basikal..sebab mana sampai kaki aku nak duduk..jadi sepanjang jalan memang menyendeng je lah,hehehe..tapi tak pelik sebab tengok budak2 lain naik beskal sama gaya macam aku,hahaa










View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net